Gorące tematy

  • 2 grudnia 2012
  • 3 grudnia 2012
  • wyświetleń: 16977

Tygodnik "Newsweek" o ZPM Kania

W ostatnim numerze "Newsweeka" można przeczytać artykuł o Zakładach Przetwórstwa Mięsnego Henryk Kania. Tygodnik opisuje rozwój i aspiracje firmy z Pszczyny.

ZPM Kania
Sklep firmowy ZPM Kania w Pszczynie


"Newsweek" zestawia ZPM Henryk Kania z firmą Tarczyński, które starają się dobrać do skóry Animeksowi i Sokołowowi, rynkowym potentatom kontrolowanym przez zagranicznych inwestorów.

- W tym i przyszłym roku spodziewamy się dwucyfrowej dynamiki przychodów. W perspektywie kilku lat chcemy dojść do miliarda złotych - zapewnia na łamach gazety Henryk Kania. - To trzy razy więcej niż sprzeda w tym roku - wyjaśnia Miłosz Węglewski z "Newsweeka".

Autor opisuje ZPM Henryk Kania jako branżowego tygrysa, który od 10 lat dynamicznie się rozwija, wszedł na giełdę i wciąż szuka nowych sposobów na sprzedaż, stawiając na coraz bardziej luksusowe wyroby, w tym kabanosy (z których dotychczas słynął Tarczyński).

Dużym wzmocnieniem dla pozycji pszczyńskiej firmy na ogólnopolskim rynku ma być kontrakt z siecią Biedronka. Dotąd większość produkcji sprzedawana była w super- i hipermarketach, ale prawdziwą siłą sprzedażową ZPM Henryk Kania mają być dyskonty.

W "Newsweeku" sporo także napisane zostało o strategii marketingowej firmy i kooperacji z koncernem Walta Disneya przy okazji wspólnej kampanii promocyjnej filmu "Auta 2".

new / pless.pl

Komentarze

Zgodnie z Rozporządzeniem Ogólnym o Ochronie Danych Osobowych (RODO) na portalu pless.pl zaktualizowana została Polityka Prywatności. Zachęcamy do zapoznania się z dokumentem.